lördag 27 december 2014

LUSH mellandagsrea (aka drömmen)

Igår var jag, som jag tidigare sagt, på LUSH mellandagsrea. Här är vad jag köpte! :)

Allt jag köpte, förutom den lilla lilla byttan med New Charity Pot, var på 50%.

För dess fyra produkter betalade jag 184 kr. 




 Snow fairy shower gel 250 g - En rosa, smått glittrig duschtvål som luktar som om en blandat ihop allt sött godis i världen, för att sedan smälta ner lite sockervadd och avsluta med en perfekt mogen banan. Underbar! Standardpris 135 kr. Jag betalade 67,50 



So White badbomb - luktar superhärligt av äpple. Kostar vanligtvis 69 kronor men jag behövde bara betala 34,50. 


Golden Wonder - den lyxigaste badbomben jag någonsin köpt. Den ska enligt LUSH hemsida lukta citrus och cognac men jag tycker att den bara luktar underbart och varmt. Om en skakar på denna går det att höra hur något rasslar på insidan. Denna kostar lika mycket som So White.

(den här bilden hamnade på fel håll och jag vet inte hur jag fixar det - sorry!)
Father Christmas - kostar 55 kroner men jag fick den för 27,50. Den ska enligt LUSH hemsida lukta som snow fairy, och visst finns det en likhet, men den här luktar inte alls lika starkt. Fortfarande otroligt gott men mycket mindre helt enkelt. 



New charity pot 10 g - 20 kronor. Eller ja, det är snarare som så att man skänker en tjuga och får en sån här liten bytta på köpet. På den står det "100% går till välgörenhet (minus moms som går till regeringen)". 

PS. den här dagen har inte alls gått som jag tänkt mig, istället för att göra ljus eller koka knäck har jag legat på soffan med extrema magsmärtor. Har aldrig haft så ont i magen - och då är jag ändå en person med väldigt kraftig mensvärk. Medan jag låg där och grät googlade min mamma all ifrån tarmvred till blindtarmsinfektion. Ett tag funderade vi på att åka in, men sen började det sakta men säkert lugna ner sig. Nu är det lite mer som en dov smärta över hela magområdet och jag kan röra på mig utan att gråta och skrika. Som det kan gå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar