söndag 21 december 2014

21 december

Hej mina vänner! Jag har precis fotat alla paket jag slog in igår + de papper och snören jag använde. Så förvänta er ett (två) inlägg om det senare idag.

Just nu sitter jag med en kopp grönt julte och sätter ihop en julspellista på spotify. Jag har säkert tio spellistor med julmusik redan, men alla de har speciella teman. Den jag sätter ihop nu har bara alla de bästa jullåtarna jag vet. Så fort den är klar ska jag låta den stå på rullning här hemma fram tills i januari. När jag är klar med detta ska jag städa toaletten, och efter det, vid 16.20 går Grinchen på trean!

Idag fick jag denna badbomb från lush i min paketkalender. Den heter Luxury lush pud och luktar otroligt gott av lavendel.


Har nu i dagarna också fått dessa två, en tekula som ser ut som ett hus från TGR och ett par julstrumpor från HM. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar