lördag 27 december 2014

apelsinjuice och långa bad

Idag skiner solen på snön och alla är glada och lyckliga. Kanske. Egentligen har ju jag ingen aning om lyckonivån hos världens alla invånare, men jag är glad i alla fall! 

Vaknade vid niotiden imorse och fotade då det jag fick i julklapp, vad jag köpte på lush igår och en annan lite smått spännande sak som ni får se lite senare idag eller imorgon. 

Just nu sitter jag i min morgonrock - jag kom nämligen precis ut från badet. Jag badade med badbomben Luxury Lush Pud och drack ett stort glas apelsinjuice. Lyxigt. 

Jag vet inte riktigt vad som står på schemat för idag, kanske att det blir lite pyssel eller godisbak som inte hanns med före jul. Det jag är sugen på att göra är egna ljus. Jag har hela hösten sparat alla ljusstumpar och all stearin och har nu massvis liggandes i plastlådor under mitt skrivbord. Och nu vill jag göra något med det! Vi får se vad det blir... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar