lördag 20 december 2014

Klar med paketinslagningen

Nu har jag slagit in alla mina paket. Det tog ett tag! Hela tomten är far till alla barnen och två timmar sunes jul. Men jag gillar att det tar lång tid! Mer  av det goda till mig. :) Jag drack flera koppar te, avnjöt ett glas julmust och åt massor av dumle pepparkaka. Nomnom.

Imorgon tänker jag mig att jag ska försöka fota en del av paketen när det är ljust, så att ni får se hur jag gillar att slå in paket!

Nu ska jag antingen sätta på en julfilm - arthur christmas, eller läsa lite i min bok - let it snow. Vi får se. :)

Med tanke på att jag sov sådär fyra timmar i natt - gick och la mig fyra och gick upp lite efter åtta - kommer jag nog däcka relativt snart.

Imorgon står toalettstädning och julpyntande på schemat, om jag förstått mina föräldrar rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar