lördag 20 december 2014

Inslagningsstuga

Snön har smält bort med det gör inte mig något för jag har jullov! :)

I dag på förmiddagen åkte jag och köpte mina sista julklappar och om en liten stund ska jag sätta mig ner, i min lilla provisoriska inslagningsstuga och slå in alla paket. Jag brukar undvika att slå in klappar slentrianmässigt under hela december och sparar istället alla paket till ett tillfälle. Brukar låta någon julfilm gå samtidigt, ha lite godis i en skål och bara ta mig själv tid. Hur mysigt som helst. Men först ska jag äta lite, jag är vrålhungrig!

Förresten, i dag var jag inne på en hemköp jag inte brukar besöka och gissa vad jag hittade?! - Jo dumle med pepparkakssmak! Som jag har letat efter i mer än en månad. Köpte två påsar och har redan provsmakat en eller två. De är exakt lika goda som jag minns dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar