måndag 22 december 2014

Att slå in paket - papper och snören

Glad dan före dan före dopparedan!

I igår på förmiddagen fotade jag papprena och snörena jag använde när jag slog in mina paket. Här kommer de bilderna! Senare idag, eller imorgon..., kommer ett inlägg med de färdiga paketen upp! Så det här är lite an en sneak peak. :)


 från vänster till höger - 1. Cellofan, köpt på hem och hobby i Hjo, 2. Polkagrisrandigt, Clas Ohlson, 3. Grönt med vita rävar, IKEA, 4. Naturbrunt med julgranskulor, IKEA, 5. Småribbat rött, naturbrunt på baksidan, Åhlens. 

 Dessa små bokmärken älskar jag! Har ingen aning vart de är köpta men de är så otroligt söta att klippa ut och sätta på paket. 

 De små rullarna är köpta på hem och hobby och den större rullen tror jag är köpt på hemköp?

Det silvriga breda snöret är också köpt på hem och hobby. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar