lördag 27 december 2014

frysna fingrar och te med mjölk

Kom precis, för ca tio minuter sedan, in från en promenad med mina föräldrar. Vi gick i området och kikade in i pyntade fönster, skymtade ett rådjur och pratade om allt ifrån julklappar till extraval. Det var supermysigt. Jag fotade lite grann men de bilderna håller på att laddas in nu så de får ni se snart istället.

Just nu sitter jag i min säng, under en filt, med en efterlängtad kopp lakritste - mitt favoritte som jag inte tillåtit mig att dricka hela december eftersom att det inte är tillräckligt juligt. ;) Mina kinder är fortfarande rosiga och mina fingrar är lite stela över tangentbordet av kylan. Men annars så är allt toppen. Nu ska jag flytta mig ner till soffan och se på hela england bakar julspecial (som jag redan missad en kvart av...) och dricka klart min kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar