måndag 1 december 2014

första december

Äntligen äntligen äntligen! Dagen jag har längtat och förberett inför hur länge som helst. Börjar elva på måndagar så i morse kunde jag ta en verkligen lugn morgon. Jag såg julkalendern(dock inte klockan sju - utan senare på svtplay), öppnade första paketet i paketkalendern, åt första chokladbiten och drack första tekoppen. Nu är det bara 23 dagar kvar!

Igår när jag skulle slå in de sista paketen till paketkalendern så insåg jag att jag saknar sex paket. Dessa paket, som jag helt glömt bort, ska vara fyllda med godis men eftersom att jag inte hittar dumle pepparkaka så har jag inte kunnat förbereda dem! Som tur är så dröjer det ett par dagar tills det är ett godispaket, så jag har tid att fixa det.




I dagens paket fanns dessa blåa julstrumpor från HM. Ni kommer märka att nästan alla bilder på vad som finns i paketen är fotade vid samma tillfälle. Nämligen mitt i natten, i vårat badrum på tvättkorgen... Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar